söndag, mars 7

Parteey

Kvällen började med att jag och Jocke åt lax och potatisklyftor. Mummaaa... :D
Sedan kom folket hit kring halv sju ungefär. Eller ja, det var Johan som kom då. Vi spelade lite Super Smash och Guitar Hero. De andra kom kring halv åtta-nio ;P Alltså typ Ali, Samuel och Sarah :) Sarah spontantog en buss från Luleå klockan sex så hon var inte här förrän klockan nio, men lika glad för det är jag! :D
Vi lyssnade på skitbra musik och sedan lekte vi den här leken när man har en lapp i pannan och ska gissa vem man är ;)  (se bild ;P).
Kring ett (?) eller kanske tidigare någon gång (?) for vi till Frasses och åt och träffade på lite folk som Ali, Samuel och Jocke tydligen kände till, så vi satt och pratade med dem en stund. Träffade även Louise där ^^
Känner att det har hänt mycket, men att jag inte riktigt vet hur jag ska formulera det. Är egentligen jättetrött, men har huvudvärk och är rädd för att lägga mig förrän det har gått över.

Laddar upp lite bilder från kvällen istället: en bild säger ju mer än tusen ord som ni vet, så då slipper jag skriva mer ;)

 
Ali och Jocke mumsar på sina skrov med plusplus-meny.


De finaste människorna
 
Vi två


Jag kan vara jäkligt handsome om jag vill ;)


Jag tror att Ali undrar vad tusan det är för folk han har hamnat med ;)

1 kommentar:

  1. Alltså han med afro ser ut som Andrew Stockdale i Wolfmother typ!

    SvaraRadera