lördag, mars 27

Fredagen den 26/3


Sarah, med sin älskade bebis (som är min egentligen... barnkidnappning!)


Carro och Johanna (fusk-brunisar.. snyft). 


Samuel har dragit in massa låtar i min playlist så jag tvingas tycka om det (nej, jag byter aldrig låt/tar aldrig bort låtar från mina playlists)


Min awesome mask... Ja, och så Carro och Johanna bakom den då ;)


Suddig bild, suddig Patric?


ProvsmakarN Markus


Because posing around sleeping people is cool!




Linslus 1 och 2 ;P tydligen xD




Här någonstans tror jag att vinglaset gick sönder x)


För att den här bilden är den enda där det inte syns att jag ser halvt i kors och svamlar på ;P

1 kommentar:

  1. Hahaha så söt du är :D

    Ja, men vadå, du lägger iaf ut pengar på något vettigt faktiskt :D Så ska du tänka! På grejer som faktiskt gör dig snygg haha :) Du behöver väl säkert inte så mycket smink eftersom du är fin redan, men smink är kul också hihi :)

    Och ja, det är helt sjukt vad produkter kan göra med en. Min pojkvän blev så förvånad när han såg mig så brun efter jag använde den där Acos ansiktskräm så han ville ha också haha. Han gillar den också nu :P
    KRAM söt ♥

    SvaraRadera