fredag, juli 22

Det här med den där förbannade duschen

Så jag cyklade till och från jobbet igår och nu på morgonen. Resultat: jag var tvungen att duscha när jag kom hem (iaf. det resultatet som är värt att nämna i det här inlägget) och nu ligger jag och funderar vad fasen jag ska göra med håret....

Om jag blåser det väcker jag alla som ligger och sover. Om jag lägger mig och sover vet jag av erfarenhet att jag kommer att se ut som en rufsbuske (ja, en rufsbuske...) när jag vaknar och inte gå att styla till alls. Och jag hinner inte duscha innan jag ska fara iväg. Dilemma. Ett till alternativ är då att borsta ut håret och sitta vaken tills det torkat, men då får jag inte tillräckligt med sömn. Dilemma. Skönhet eller sömn? Varför går det inte få skönhet och sömn? Skönhetssömn, heh (morgonhumor, hjälp mig...)

Jag och Sarah var ute i nattpatrullen inatt. Förra gången vi var ute var första rundan den bästa och båda var i partymode. Inatt var det sista rundan och jag är fortfarande uppe i varv!

Jo just det, det är fredag idag! Party ikväll och imorgon! PEPPEEEEEN!

1 kommentar: