torsdag, april 21

We only said goodbye with words, I died a hundred times

Här kommer jag med mina fantastiskt stora solglasögon och skriver ett nytt inlägg! 
Dagarna som har varit har varit så fruktansvärt bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen, på riktigt. Först en riktigt bra jobbnatt med jättetrevliga medarbetare, sova lite och sedan fara till Perry i Sandfors med Jenny, Patrik och Samuel. Lite Big Bang Theory, godaste grillat på länge, underbart sällskap och Rappakalja och lite alkohol på det. Och inte att förglömma dagen som precis har varit! Ainas med fina folket, Tatung och strandpromenaden. Jag har haft en av de bästa dagarna på länge idag, kan jag lätt konstatera.

Och det kanske kommer behövas, för nu går jag in för fullt på jobbet. För er som missat det ser det ut såhär för mig jobbmässigt, så om du vill försöka träffa mig så får du se till att tajma det bra.

Torsdag, fredag, lördag JOBB 21-7
Söndag LEDIG, fest inplanerad
Måndag, tisdag, onsdag JOBB 21-7
Torsdag, fredag LEDIG
Lördag (Valborgs) JOBB 21-7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar