onsdag, april 13

Min garderob

 
Jag och Erza kanske har lite samma känsla när vi tittar på våra garderober. Jag gillar att ha mina pengar där jag kan se dem - i garderoben, som nån vis människa sagt någon gång...

Nu har jag hängt/lagt in det mesta av mina kläder i garderoberna, men det är ändå kaos överallt just nu. Hela garderoben där man ska lägga in grejer är fylld med sällskapsspel, filmer och annat tjafs som ingen vet vart de ska "omplaceras", så jag har röjt en hylla och nöjer mig med den för tillfället.

Jag ska på lägenhetsvisningar den 26:e, 2:a och 4:e, men jag har inte så hög förhoppning om att jag ska få någon av dem, eftersom jag inte har högst köpoäng direkt, men men :) Jag har ju inte tänkt bo i Kusmark forever, så det är ju ett steg i rätt riktning.

6 kommentarer:

  1. oh spännande med lägenhetsvisning!:O dock hade de varit ännu mer spännande om de var i lule ;D hohoho!

    SvaraRadera
  2. Vars ligger lägenheterna du ska kika på? :)

    SvaraRadera
  3. 2 på Morö Backe och en på Sjungande :)

    SvaraRadera
  4. Då håller jag tummarna extra mycket för den på sjungande :) Var ligger den?

    SvaraRadera
  5. Dirigentvägen :) kommer inte ihåg vilket nummer :)

    SvaraRadera