lördag, april 23

Lite bilder från i tisdags

Turn around... (every now and then I get a little bit lonely and you're never coming 'round) Turn around, bright eyes....
 Perry grillade och var huslig na nanting
 Vi tittade mest på när han gjorde det ;P
 Jen :)
 Samuel ville också vara med, men tjaa... okej då. (Samuel, VEEEEM vann Rappakalja!? :D :D :D Btw, så förlorar ni alla the game nu också, bara för att ville hinta om att jag vann)
 De vann inte Rappakalja, men jag måste ju erkänna att om Perry varit gud och skapat världen utefter några Rappakalja-ord så hade världen varit betydligt mer intressant :P
 De vann inte heller
Men då sög jag på tuttmemory istället... I alla fall när det gällde mig själv. När andra skulle ta så hittade jag rätt ;P Bra att kunna då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar