torsdag, maj 27

Pust!

Kom just in från att ha varit på en liten promenad :) Känns lite konstigt att gå ut och gå 05:45, men jag har ju varit vaken sedan 15.30, så det här är väl som... kväll för mig, egentligen?

Idag har jag varit duktig i alla fall :) Jag har städat lägenheten, lagat middag åt Jocke (ni vet att jag hatar att laga mat, antar jag?) och det var faktiskt roligt (!), jag har varit ute och gått alldeles nyligt... Okej, det där är duktigt för att vara jag, men helt normalt om man är någon annan xD Men jag måste berömma mig själv för att jag ska orka fortsätta göra det :)

Senare idag ska jag plugga och sedan ska jag en sväng till Kusmark :)
Det ser ut att bli fint väder idag, men det blåste en hel del :/ Får se hur det blir senare idag :)

1 kommentar:

  1. Jag har skrivit ett inlägg om att shoppa smink, kommentera gärna och skriv hur du gör =)

    SvaraRadera