torsdag, maj 20

Nattinatti

Nämen hallå!

Har legat och pluggat lite anatomi ett tag, men det är inte så mycket som går in i huvudet. Rädd att det blir omtenta på den här :S

Jag älskar luftens lukt här i Kusmark. Sitter vid fönstret och blir förkyld för att jag älskar den så mycket. Det har jag alltid gjort, redan innan jag flyttade till stan. Men det känns av ännu mer nu.
Dagg, skog, asfalt, sommar, regn, jord, blommor, kallt, väntan på bussen, skolavslutning, skolstart, hägg, syrén.
Och så lite fågelkvitter på det.
Mmmmmmm...

Imorgon, eller idag ju, blir det picknick med några vänner :) Jag längtar till det och hoppas att vädret håller sig lika varmt och skönt som det varit tidigare i veckan.

Sedan spekulerar jag över vad jag ska göra på fredag. Har fyra olika förslag. Hmm, jag hatar att välja.
Men inget förslag om något att göra på lördag. Kunde ni inte planerat bättre, människor?


Gammal bild på mig och Jocke.

Han spelade Fire Emblem i flera timmar och jag tittade på minns jag. Så det måste ju ha varit i vintras någon gång.
Tiden går alldeles för fort för mig. Jag hänger inte med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar