torsdag, maj 6

Lite random, sådär

Citat från Otto (msn-konversation):

Men nu måste jag typ sova, mina ögonlock börjar bli tunga, summan av detta samtal är:

Erik Grönwall kunde ha blivit en Simon Cruz i Crashdiet fast lite fulare om det inte vore för idol, vi ska däremot se ärkefrillan live på trästock, vi är båda cp då vi är fulla, jag ska på en roadtrip i sommar, du har slutat sjunga, jag har börjat sjunga, du är en camerawhore, jag är en präst, levande charader.

True that.

JAG ska däremot inte sova, så frågan är vad jag ska hitta på nu. Tyckte jag var så duktig som la upp två filmer igår natt och bilder och grejer, men inga kommentarer får jag så då känns det så meningslöst att lägga upp saker xD Som att jag bara gör det för mig själv ju... Inte lika kul :(
Kanske ska plugga? Eller spara det till imorgon då jag är piggare. Se anime, kanske? Gjorde inte det igår natt, eftersom jag hade världens sjå med att få upp filmerna någonstans :( Att det ska vara så svårt!

2 kommentarer:

  1. har du slutat sjunga?? T_T min companion jue *snyft* nu kommer jag inte hem föränn 10juni typ, kom gärna å hälsa på om du får tråkigt ;)

    SvaraRadera
  2. Men nu kommer jag ju att skriva lite mer kommentarer då du har lagt upp din bloggaddress på msn.


    Och börja sjunga igen :)

    SvaraRadera