onsdag, maj 5

Mihii, ocarina :D

Måste ju bara visa min senaste sak som jag hypar. Det här känns jättenördigt och väldigt pinsamt, men roligt. Laddade ner en ny app till telefonen igår och jag har suttit och lekt med det här lite då och då istället för att syssla med något vettigt ^^


Ocarina app iPhone - Song of Time (Legend of Zelda: Ocarina of Time) from Nathalie Lundström on Vimeo.

*pust pust* Haha, det låter nästan mer när jag blåser :P

Jag var jätteskakis när jag spelade in xD kändes riktigt pinsamt.
Applikationen fungerar alltså som en ocarina. Det känns väldigt nördigt, det här <3 SPELA tv-spelsmusik på sin telefon som man blåser på xD I love it!

Observera att jag som sagt bara haft den i ett dygn, så jag är inte pro, direkt xD Det är svårare än man tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar