måndag, oktober 26

You're stealing from me

Dagens nyheter:

Jag har inte tagit tummen ur och diskat idag. Mycket på grund av att jag somnade halv åtta (eller halv sju när man nu ställde tillbaks klockan) och vaknade elva av att Jocke satt vid datorn och skrek, sedan sov jag från tolv till fyra och sedan mådde jag så dåligt att jag inte steg upp ur sängen på hela dagen.
För övrigt har jag fått skavsår på näsan för att jag snytt (snutit?) mig så mycket. Kul?

Sedan är jag fruktansvärt less på att jag jämt får virus på datorn. VAD gör jag för fel, o du käre allsmäktige?
Nåja, nu ska jag formatera om datorn. Eller, ja, Jocke ska göra det när han kommer hem från skolan imorgon. Jag vet inte hur man gör :(

Min mobilräkning för de senaste tre månaderna kom igår - 1223 kronor gick det på. Jag är verkligen inte en person som brukar reagera på saker och tings kostnader, men när jag fick den här räkningen sa jag verkligen "1223 KRONOR!?"

(600 för min mobil, 150 för abonnemanget.
0 för sms, 150 för samtal) - tre månaders kostnader

Och resten (323) är alltså internetkostnader... Och jag har knappt använt internetfunktionerna på telefonen... Jag stänger av det nu :( Eller ja, återigen så har Jocke gjort det. Han är lite mer engagerad i tekniska saker än vad jag är.
De andra kostnaderna är ju liksom okej, jämfört med vad det var för mig innan jag skaffade min telefon och det här abonnemanget. 0 kr för alla sms är ju lovely, sedan så har jag ringt fruktansvärt mycket så jag tycker att 150 kr på tre månader är lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar