onsdag, september 30

.

Här har jag vädrat sängkläder och handlat taklampa... som jag inte får upp i taket själv.
Jag har även köpt sopkorg, magneter, räkningsställ, gitarrställ, servetter, liten låda att ha stämapparat, capo och plektrum i o.s.v.
Till och med sockar har jag köpt. Jag har varit utan sockar i en vecka nu. Men nu har jag åtminstone tre par. Ska in till H&M ikväll och köpa mer sockar, tror jag. Blir lite kallt att springa barfota på hösten och vintern. På sommaren är jag nästan alltid barfota, dock.

Jag blir galen på att vi inte har något bra förvaringsställe. Vi har inga hyllor någonstans och inte ens mitt "skrivbord" har några lådor. Eller jo, en, men den gills inte.
Allt är kaos här. Jag städar - två timmar senare är det stökigt igen. FUCK!

Nåja, mamma och pappa har lovat att hjälpa oss att sätta upp några hyllor, för skulle jag och Jocke göra det så skulle det bli rätt snett har jag en aning om. Får väl se när de har tid att göra det (och så ska man ju hitta några hyllor som man vill ha också).

Så, nu har jag fått ut lite tankar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar