onsdag, september 2

Puh!

Det är tufft nu. Jag har alltså tre bloggar, pluggar för fullt, spenderar sex timmar per dag i en buss. Kort och gott så har jag mycket att skriva här, men dåligt om tid att göra det.
Där har ni en ursäkt för stilleståndet. Puss och kram!

Om ni vill läsa allt jag skriver (men det vill ni nog inte), så kan ni läsa min inspirationsblogg (nystartad): http://inspirerasavinspiration.blogspot.com
Ja, jag vet, namnet är inte så superbra, men alla namn är ju typ upptagna -.-

Och här är länken till min smink/klädes/whateverblogg: http://nathli.blogspot.com
Tips till mina kompisar som är väldigt anti ytligheter: Läs den inte xD

3 kommentarer:

  1. Men, anmäl dig till Hea om att vilja bli fotad, det skulle vara jättekul :D

    SvaraRadera
  2. Oj, glömde svara på hela frågan. Jag hade massor av ideér till Hea som vi ska beta av i efterhand. Nu till helgen ska vi vara i Örviken bland grafitti och göra en fotosession där, sedan blir det lite fotograferingar i Ragvaldsträsk, halloweentemat kommer bli så gryymt!

    SvaraRadera
  3. Du vågar, skulle det inte vara kul? :D

    SvaraRadera