onsdag, september 23

We are shadows, shadows in the alley

Såg klart säsong 2 av True Blood igår, så nu har jag abstinens. Vill ha mer!

Lyssnar på pappas playlist på Spotify och fascineras. Av musiken och av min pappa.

Har varit på stan med Mikael och Andreas (a.k.a. Svahn och Fossland) och fikat två gånger. Kanel och Lilla Mari. Sedan for de på skolan kring halv fyra.
Vi pratade om att eventuellt styra upp en Grotesco/Varan-TV kväll någon kväll.
Någon som är sugen på att haka på?

Ikväll och imorgon måste jag verkligen plugga inför tentan på fredag, men jag vill verkligen göra annat. Spela gitarr, gå promenad i höstblåsten, bara krypa ner under täcket och gå i ide ett tag, förlora mig själv och hitta mig igen med vänner som klarar av det.

Det finns så mycket jag vill och kan och så mycket jag tror att jag måste som bara hindrar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar