måndag, september 21

True Blood

Bild från Google

Som ni kanske vet så kan jag inte sluta om jag väl har börjat med något. Böcker, filmer, serier o.s.v.
Det värsta är bokserier på mer än 10 böcker och snäppet under är tv-serier. Speciellt om de har flera flera flera säsonger.
Nu i onsdags började jag se True Blood och jag började på andra säsongen igår.

Det värsta när jag fastnar i något såhär är att det är det enda jag kan tänka på, drömma om och relatera till. Jag blir helt stuck tills jag är färdig. Lite jobbigt.
Men nu är det ju bara elva timmar kvar av säsong två, så det ska nog hinna avverkas!

4 kommentarer:

  1. True Blood är nice, såg klart säsong 2 ganska nyligen. Haha det var ganska kul då jag såg säsong 1 förra året hade jag typ ingen aning om vad det var för serie eller vilka som var med, eller hur Alexander Skarsgård såg ut. Gissa om man blev förvånad då någon random vampyr plötsligt började snacka svenska xD. Var typ tvungen att spola tillbaka flera gånger för att fatta att det var svenska han snackade.

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra serie, har t.o.m introt som ringsignal atm. :P Har okså väldigt svårt att höra vad de säger när de helt plötsligt börjar prata svenska. Låter helt fel när man är inställd på engelska. :P

    SvaraRadera
  3. Haha, jag blir helt förvirrad när någon börjar prata svenska, så jag läser texten på engelska då xD
    Och så pratar alla utom Skarsgård så ful svenska ;P

    SvaraRadera
  4. Och jag älskar introlåten! :D

    SvaraRadera