lördag, december 22

Hela 2006


Under gymnasiets första år lärde jag känna Jenny bland annat.

Och Mikael började hänga med oss.
 Men i stort sett så fortsatte vi umgås med samma människor som vi varit med tidigare.


Vi band fast Daniel i köket. Ouch, med tejp? I håret? Damn, måste ha tagit ont att ta bort sen. 



I april fyllde jag år, 16 hela år.






Och så slutade jag det första året på gymnasiet.


Och det blev sommar igen!




(Tror att väldigt många av mina foton är från Louises kamera, men jag minns inte vilka, men de här två är definitivt det iaf)




Så jag började tvåan och hade valt inriktning (Kultur/Språk) och vi for på klassresa. Lärde känna Samuel här bland annat.


Haha, Sarah! Så söt.


Fest i Linnéas stuga :)

 Hej hej!





Lite i oordning, men midsommar firades i Byskebyn i alla fall :) Alla bilder härifrån är Louises.









 Ååh, alla är så små :D
 Lärde även känna Gustav, 
 Albin,
och Elias det här året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar