lördag, december 1


Lite smått illamående efter en lyckad ost- och vinkväll hos Jenny, så gick jag, Mattias och Lasse och såg Skellefteå - HV71 på O'learys. Slutade med förlust, men god mat och gott sällskap gjorde kvällen toppen ändå. Kul att sitta där, bra stämning.



Slingade håret förra veckan också :)



Alltid något av veckans höjdpunkt - fika med Otto och Lasse och här även Josse som ett välkommet tillskott :)



Där har vi både djupa och flummiga diskussioner och filosoferar lite sådär lagom.



Annars har jag mest sett Dr. Who under de senaste dagarna! Dags att starta ordentligt på säsong tre snart.



Hahahaha, derp-face, men jag älskar henne ändå ;D Jag är i Luleå och hälsar på henne nu. Vi har sjungit så att min hals känns paj och sett fem avsnitt New Girl hittills, hoppas det blir fler. Imorgon blir det nog gå på stan och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar