lördag, december 22

2005

Moving on till 2005.

 Klassresa till Stockholm i nian :) Spännande resa, minns mest att jag pratade med Linda om killar i hängmattan och att Warg försökte övertala mig att prova snusa en hel natt :P

 Här var vi och hälsade på Johan och åt kladdkaka och drack cola.





Följande bilder är Emelie Helanders som hon lagt upp på Sockerdricka under det här året och jag minns att jag tyckte så himla mycket om varje bild hon la upp så jag blev jätteglad och sparade dem på min dator för att kunna titta på dem jämt (modem, ni vet, det tog ett tag att ladda bilder ;D) 
 Det grillades nedanför Pempans hus, där nere vid elden. Jag tror aldrig jag grillat så mycket, åkt så mycket moppe och ätit så mycket kladdkaka som under det här året. Ett fantastiskt år, gigantisk vänskapskrets.
Ungefär såhär såg jag ut när det begav sig.


Beautiful girls när det var skolavslutning och folk hängde utanför Kågegrillen

 Gurres karakteristiska hatt och Louise <3 p="p">

 Vi hade tjejkväll och killarna körde moppe till oss i Kusmark och vi lät dem inte vara med för vi ville kunna prata om killar och sånt hemligt :D
 Ännu mer grillande och tydligen sång också (otippat, Sarah ;D)

 Och Warg hade lite problem att hålla sig upprätt tror jag, men vad har man annars vänner till?



De här två bilderna är så mysiga. Stället där vi hängde på skolan, allihopa. Linda i bakgrunden och Louise, jag och Evve i förgrunden här.

 Och såhär såg det ut de flesta rasterna som alla klasser hade tillsammans.
 Oskar as a young boy :D

Och vi hängde lite hos vem det nu passade hos just den dagen och var oftast så hemskt mycket folk och ALLTID kramring när någon for.


Slut på Emelies finfina bilder, så då fortsätter vi med 2005 från min kamera härnäst :)


Jaha, det här var visst 2004? :O Jaja, det får vara här. Vi var till Frankrike för första gången, här är jag lur på att vi är i Monaco, däremot.


Warg och Oskar på föräldramiddagen vi hade. Gotta love this!


Raka av håret på scenen - allt för underhållning, liksom.


Söta Evve på den tidigare nämnda tjejkvällen. 



Och Fanny :) 



Åååååh, det här! Varje fucking semester så skulle vi på en djurpark (tacka Zoo tycoon för det) och Julia fick alltid sin vilja igenom. Här är vi på Frösö zoo.


To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar