tisdag, december 4

Fjärde december

#4 - En bild på någon du beundrar


















Mamma och pappa :) Skulle inte klaga om jag hade mer av deras egenskaper.

Så knäppt förresten! Sov lite dåligt i helgen (säg fyra-fem timmar/natt) och även natten mot måndag, så igår eftermiddag blev skallen helt knäpp och jag la mig för att powernappa en stund. Alltså, när ska jag komma på att powernaps aldrig blir just naps, utan istället blir powersleep? Var upp och åt middag och såg julkalendern med Mattias, men sen gick jag och la mig igen. Vaknade nu, klockan fyra av katterna.
    Vet inte vad jag ska göra med dem heller, de väcker mig i princip varje natt, oavsett om jag har sovrumsdörren stängd eller öppen. Och det är inte det att de går och skriker eller så, utan antingen kommer de och ska kela så ihärdigt att det inte går sova, eller så krafsar de på dörren i sinne, tills jag släpper in dem. Så man kan ju liksom inte bli riktigt arg på dem, då de bara vill mysa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar