söndag, februari 7

Goder afton!

Här sitter jag och dricker nyponsoppa och skriver mellan klunkarna febrilt på datorn. Imorgon har vi ännu en "redovisning", eller vad det nu ska kallas. Vi har cirka två-tre stycken per vecka och just nu är jag lite less. Det vore skönt att lämna in något skriftligt, eller rent utav ha ett prov att plugga till.

Nästa vecka är det praktik i Burträsk som gäller, så då flänger jag runt lite grann.

Det känns som att skolan tar upp all tid numer. Och det är klart, jag är ju van vid arbetslösheten - jag hade ju just hittat rätt tidsfördriv också, som jag nu saknar tid till att utöva. Det hinns inte alls med så mycket som jag hade velat.

Nåja...
Nu ska jag dricka upp min nyponsoppa, duscha och förhoppningsvis kan jag sova inatt. Om det blir som alla andra söndagsnätter så kommer jag att sitta uppe. Dock gör det inte allt för mycket om det skulle bli så inatt, då jag känner på mig att i sådana fall så har jag nog någonting att göra, åtminstone.

Puss och kram! Kommentera gärna om du vill träffa mig någon dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar