måndag, april 27

Det är lite typiskt. När man har tid att blogga har man ingenting att skriva om och när man inte har tid har man hur mycket som helst att skriva om, men sen när man har tid känns det som att man är sent ute med att skriva det.

Jag sitter och räknar på min ekonomi. Köper en cykel för 2000 imorgon.

Jag är skyldig Sarah 200 (visst?), Daniel 50, mamma och pappa 2500 (de tar dock avbetalning :D). Tur att jag redan betalat min skuld till Jocke iaf.

Ska betala 400 kr till Musikfabriken (har varit där två ggr, så det känns lite onödigt, speciellt eftersom jag inte ska dit igen heller :( ), 200 kr för ett nytt körkort och 86 kr för en bok som jag redan hade sen tidigare, men som jag hade glömt att jag hade beställt.
Jag har lite onödiga utgifter, ja.

Sedan är Julia skyldig mig 78 kronor. Det är ju en liten tröst.

1 kommentar: