torsdag, april 3


Gårdagens inlägg blev väl mindre lyckat ;) Satt på skolan och skrev, och skulle egentligen ha jobbat med filosofi, men jag tänkte att jag skulle göra en kort uppdatering. Men skolans dator ville tydligen inte samma sak som mig, så det blev som det blev. Som tur är så gillade Frederik (som vi fått vykort från idag :) "spaanien") inlägget igår. Det kanske får bli mer sådana i framtiden. Eller inte. Förhoppningsvis inte

Köpte en klänning idag, när jag hoppats att mitt hår skulle blivit rödare/orangare. Nu ser det exakt ut som det gjorde förut. Det sugiga är att jag inte får bleka håret för att kunna få någon ordentlig färg på mitt hår... Så jag får nöja mig med att alltid se likadan ut.
Men klänningen var fin i alla fall. (Ignorera det stökiga i mitt rum, tack)
Men här är den hårfärg jag VILL ha! Fast jag skulle förmodligen inte passa i det, nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar