torsdag, augusti 14

Beat heart


Jag har legat nere för räkning sedan fredag kväll ungefär, mitt i Disneykvällen :( Försökte gå och fika med Lasse igår, men det var för ansträngande för att orka göra en längre stund. Idag tog jag Martin med mig på stan in case jag skulle svimma någonstans. Det gick bra, så nu friskförklarar jag mig, även fast jag är långt ifrån frisk.

Martin skulle bestämt in på Hanzéns, så jag följde med och hittade två toppar där inne. Annars var det mest Martin som shoppade loss. Det blev en paus på Espresso House för att orka gå vidare sen och då satt jag och tänkte på de här skorna på bilden. Jag har tittat på dem några gånger och varit in och känt på dem. Ni vet hur det går när man får en crush på ett fysiskt objekt? Well, de här var lite väl dyra för min smak, men i övrigt den perfekta höstskon i mitt tycke... Så ja, jag köpte dem till sist. LYCKAN! 

Batteriet har strulat i bilen, så ikväll fick vi kalla på Julia och Elias för att få igång den igen. Hoppas verkligen att den startar imorgon när jag ska till jobbet. Vi tog i alla fall en tur Frostkåge-Drängsmark-Storkågeträsk-Kusmark-stan för att ladda batteriet och titta på lite hus. Jag älskar verkligen att åka bil och lyssna på musik.
























Här är min nuvarande 10-list, en låt in - en låt ut och den uppdateras med jämna mellanrum. Med inspiration från Agnes. Jag har varit vaken så mycket nattetid nu på grund av hostan, så det är rätt mycket lugna låtar som man kan chilla till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar