måndag, augusti 18

Efter helgen


Ledig efter jobbhelgen som slutade en aning dramatiskt.
Bil******* startade inte när jag skulle köra från jobbet efter sista passet igår. Som tur var hade jag Frida kvar på parkeringen, även om vi stod som ett par fågelholkar och tyvärr levde upp till könsstereotypen att kvinnor inte kan särskilt mycket om bilar. Vi stannade istället en vänlig själ som visade sig vara väldigt duktig på bilar istället, så det gick fort att få sig iväg efter det. Men bileländet måste kollas upp och fixas till.




Mötte upp Lasse för en fika på Espresso House, där även min syster råkade sitta typ en meter bort av en slump. Mamma ringde och ville haka på, så vi har suttit där halva dagen och småsurrat om allt möjligt.

Ikväll ska jag på date med Martin och sen börjar Idol om kl. 20.00!
Jag har längtat efter både Idol och hockeyn, så det är skönt att åtminstone en av dem börjar om nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar