måndag, februari 4

Saker jag gör på natten.

Jag jobbade natten som var och sov därför till halv tre idag, vilket är anledningen till att jag är vaken nu. Det är lite synd, för på nätterna får man inte mycket vettigt gjort. Jag tänkte att ni ska få en inblick i hur fantastiskt ovettiga saker jag gjort so far inatt.


--------------------------------

Hamnade på Urban Dictionary som föreslog att jag skulle söka på mitt förnamn. 

Såklart 100% sant ;) Och när jag hade sökt på det så sökte jag givetvis på fler namn...
Hade kunnat fastna där forever, men jag nöjde mig med två namn till, sen kände jag att det fick vara bra så.


"Yea man. Who doesn't?" 


Kollat diverse saker på Tumblr. 





Åh, vad jag hoppas att City of Bones blir bra.

Sorterat ögonskuggor efter färg.

Istället för att typ städa och göra något som någon annan faktiskt kommer märka :D

Spelat mobilspel.



3 kommentarer:

  1. Haha det där med namnen var ju riktigt kul alltså! Jag hoppas verkligen att city of bones blir bra också~~ :3

    SvaraRadera
  2. hahahahahahahahahaha!!! Så jävla bra! Läste dom två första namnen först och tänkte att jag ville kolla upp mitt, men det hade ju du gjort!
    Älskade vän <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Carolina Big Ass, du är ju för rolig :D

      Sarah: Ja, åååh, vad jag längtar.

      Radera