måndag, februari 4

Hittade en musiklista på Tumblr, let's do this!


  • 1: A song that makes you feel happy



    Wiiiie :D Blir alltid glad när jag hör den.
  • 2: A song that makes you feel sad



    Den här låten på en begravning alltså, jag skulle gråta floder... 
  • 3: A song that makes you feel badass



    Främst i bilen på superhög volym,
  • 4: A song that makes you feel angry



    En låt där varje ord känns direkt i hjärtat för mig och jag blir så arg. Ska också höras med hög volym och gärna i bilen där jag kan sjunga/skrika med utan att någon annan hör. Men jag blir arg på ett bra sätt, jag känner att jag får stöd av låten.
  • 5: A song that makes you feel in love



    Har hört den här säkert hundra gånger när jag varit kär i någon och jag känner känslan varje gång jag hör den.
    I'm glad I didn't die before I met you, but now I don't care, I could go anywhere with you and I'd probably be happy.
  • 6: A song that makes you feel heart broken

  • 7: A song that makes you jump in excitement



    Haha, har inte sett videon tidigare! Påminner mig om UppCon, att vara ute i nattpatrullen med Sarah och bara allmänt pepp.
  • 8: A song that makes you think about life



    What have I become, my sweetest friend? Everyone I know goes away in the end.

Okej, det fanns typ 30 på listan, men jag gav upp där :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar