torsdag, juni 21

Update dårå

Exakt så xD

Större grejer som har hänt

NUMMER 1: IMORSE BLEV JAG LVL 60 MED MIN DEMON HUNTER!!!! <3 :') Lite slow, men jag hade lagt det på hyllan ett tag.

Nummer 2: Kommit hem från UppCon, det var trevligt, men jag var inte lika pepp i år som tidigare år.

Nummer 3: Har sett ikapp Naruto: Shippuuden och nu har jag och Mattias börjat se One Piece :D

Only nerd-stuff, that is good.... excellent.


Oh, btw... På tal om nördgrejer så har jag och Sarah startat en "bokblogg". Den är inte särskilt aktiv ännu eftersom jag är mitt i en bok just nu och Sarah är i fucking Turkiet (inte alls avis). 

Du hittar den iaf på http://sorawarai.blogspot.com
Allt är under progress just nu, men läs gärna. Vill någon annan vara med och skriva, så välkommen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar