tisdag, juni 5

Är du klar att gå ner på stan?

Jag är klar att gå ner på stan. Väntar bara på Mattias :)
Idag har jag varit duktig för en gångs skull och stigit upp i tid och städat ordentligt :) Resten av dagen har jag sett Naruto ;)

En tung jobbvecka väntar, men jag är i alla fall ledig fredag och får se lillasyster ta studenten. Jag känner mig så gammal. Fyra år sen!? Jag minns det helt seriöst som om det skulle ha varit förra månaden åtminstone. Även fast jag har lite minnesluckor ;)

Äntligen skaffat p-piller till katterna som de ska få tills jag har råd att kastrera dem :) Så nu hoppas jag att Midna blir lugnare och slutar kissa inne hela tiden -.- Snacka om att kunna förstöra ens humör. Skulle på stan igår och då hade hon kissat i min väska... Oh, the happiness.

Förslag på bra låtar till en sommaraktig playlist?

2 kommentarer: