måndag, januari 9

Tvättdag idag = snyggaste outfiten på länge... NOT!

(Pamela, I am not in love with you anymore! ...NOT!) <3

Idag var första gången jag råkade ut för att någon tvättade på min tvättid. Stod och väntade tjugo minuter på att maskinerna skulle bli klara.
En annan tjej kom och bokade de två andra tvättmaskinerna sen, så hon använde sin torktumlare och skurken som använt alla tvättmaskiner utan att boka nån tid använde min bokade torktumlare. Jag orkade inte tjafsa, så jag hängde upp allt utom lakan och sånt i lägenheten istället. (lakanen hade redan torkat i torkskåpet)

Undrar hur länge trosorna får hänga på badkarskanten? Katterna älskar nämligen att leka i badkaret.

De ringde från jobbet kring halv åtta och ville få ut mig på ett vak, men jag hade ju ingen bil. Slutade med att Madde kom och hämtade mig kvart över nio :) Tur man har snälla arbetskamrater. Iofs var det väl bra för dem att få ut nån, men ändå ;)

Så nu sitter jag här och läser Damernas detektivbyrå, spelar Wordfeud och smsar. Och får betalt.
Ska väl tilläggas att jag lyssnar och tittar på tanten som sover också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar