torsdag, januari 5

Bilar

Vad är oddsen att man tankar för exakt 666 kronor när man tankat full tank??

Så glad att jag lever nu, kan jag säga. Varit ute hela natten och kört i snöstormen. Vad är det med mig och ha otur ofta när jag är ute i nattpatrullen?
Det är kanske inte bara Sarah som för otur med sig.

Inatt har jag varit tvungen att visa mina skills i att köra bil (nemas problemas, jag är KUNGEN!! Bara att gasa och flyga över all snö, vettni). Skulle även att byta olja i bilen, vilket jag kan erkänna gick mindre bra. Tror inte jag ens öppnat en motorhuv sen innan jag tog körkortet nån gång. MEN! Med kombinerade krafter tror jag att det blev ok.

Ehrmmm... Jag höll i ficklampan och Inga-Lena fixade (A). Men jag hittade faktiskt vart man skulle hälla i oljan, okej!!?!????!???

^^^^^^^^^^
Bilproffset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar