söndag, januari 8

Hicka dricka

Förstår inte varför den inte hade laddat upp inlägget som jag skrev igår :( men jaja, det kom ju upp nu i alla fall ^^

Har fått en helt fantastisk finne som ni kan få ignorera då jag inte orkade bry mig om smink idag.

Somnade tio igår morse efter ett underbart telefonsamtal, men hade väldigt svårt att vakna till liv där vid två-tre som jag hade tänkt. Blev inte förrän klockan sex, då Sarah kom förbi. Vi lagade lax och potatisstuff och såg Sagan om de två tornen. Ingen hickattack för Sarah idag, vilket hon hade halva kvällen igår :P

Vilket gjorde det här så mycket roligare när vi såg det idag :P

Gjorde mackor, men de var inte särskilt goda.

Jaa, sen har jag sett lite Soul Eater, men datorn dog igen, så jag får nöja mig med mobilen = ingen anime :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar