måndag, september 6

When I rule the world I'll plant floweeeeeers

För att återknyta till andra inlägget: Det börjar inte så bra xD Jag har faktiskt varit rätt duktig på att hålla mig ifrån godis och annat onyttigt, men jag går trots det upp i vikt. Kanske för att jag bjöd Jocke på middag ute i onsdags? Man vet aldrig. Och jag tror att jag faktiskt inte träffat någon av mina kompisar (utom Johan och Petter som kom hit och lanade med mig och Jocke, men de är ju mer Jockes kompisar än mina) sen jag skrev det där inlägget. Aja...

Jag har iaf. varit och fikat med min kära syster två gånger på Wayne's :) Så nån vill åtminstone vara med mig xD


Hon var så snäll och ritade mangafigurer on demand i min kalender :) Och jag fick färglägga! *sparkly eyes*

1 kommentar:

  1. tycker du e duktig ändå! Jag saknar dig, om jag va hemma skulle jag vara med dig så mykt att du blev spyless ;D hoppas vi kan ses snart :D KRAMAr från ett kallt lule

    SvaraRadera