onsdag, augusti 25

2010-08-25

Haha, jag vet inte vad jag ska göra. Vaknade halv fyra och kunde inte somna om. Iofs. hade jag sovit i princip konstant från klockan 10 igår på morgonen... Smart drag Mr. Christer. Och jag måste tillägga att jag är supermegahungrig! Magen kniiiiiper! Och vi har inte handlat, så jag får hålla mig tills vidare.

Både igår och i förrgår så hade jag och Jocke bestämt att vi skulle äta Tatungs lunchbuffé, men jag sov båda gångerna, så idag ska vi göra ett nytt försök :)

Bandit-Jocke på tidigare besök på Tatung.
Men han trivdes nog bättre som påve.

Ååh, jag är så pepp på höst nu, så det finns inte! Tur att det börjar vara höstväder och allt.
Alla kläder som kommer (drool) och jag gillar nästan hösten bäst av alla årstider så länge jag slipper deppet :D

Btw så vet ni ju alla att jag gillar djurmönster på mina kläder. Helst leopard, men zebra, giraff och så går också väldigt bra. Här provar jag ett nytt mönster och jag tror att det kanske blir det nya modet:
Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. christer heter min papa ;D hoho
    det kommer att bli högsta modet du e fiiin som en ko ;) synd bara att jag äger den där ;D

    SvaraRadera
  2. naaajs! duktigt tjejen! :P de sker ett underverk, imorgon få¨r jag lööön! ;D

    haha jo högsta m(u)odet :P haha ja vi får göra de :P

    SvaraRadera