torsdag, augusti 19

2010-08-19

Jag älskar den här tröjan! Den är som ett tält - fast större :) men ändå tight i ärmarna

På tal om att älska så älskar jag den här pojken. Även om jag i just det här tillfället var fly förbannad för att jag fick spö i bangolf. Ser ni den kaxiga minen han har? Hur han instinktivt drar upp axlarna för att försöka se manlig och hotfull ut... Jaja Jocke, okej då. Du får väl vinna över mig i bangolf.
Någonting måste han ju få vinna i.

På tal om win: Julia och Elias <3 Typ kanske den bästa pairingen jag vet. 

Hello bitcheeeees, jag står ute på vår balkong och är höjdrädd, men vaddå, så fort kameran kommer upp så måste man ju posa.
"AH GUD, jag kommer att ramla ner! Ramlar jag så kommer jag garanterat att dö en fruktansvärd död där benen sticker ut åt alla håll och så ko..." *pose* "..mmer jag inte bli ett vackert lik, noes!" *pose* "Men sluta ta kort, du avbryter min hysteri!!"

;)

Ha... ha... hahaha. Precis så var det...
Så, nu fortsätter vi:



Sarah däremot är snygg och inte rädd. Fun, fearless female. Fick sminka henne, Jocke och Oskar innan stadsfesten. Tur att det inte hade hunnit bli allt för mycket alkohol för mig då :P

Haha, "den här bilden" (Jago-röst till detta, tack).
Jag kan inte sätta fingret på vad som är fel, eller om det ens är något fel, men jag skrattar när jag ser den. Och nej, Sarah, det är inte åt dig.

 The totally handsome boys and girls.
Jocke ser ut lite som en transa och det är något jätteskumt going on med hans högra öga (det till vänster på bilden). Wei xD

 På tal om rädsla för höjder som jag pratade om tidigare:
Jag skulle A-L-D-R-I-G luta mig mot vårt balkongräcke xD
Jag är livrädd för balkongen vi har. Den känns inte stadig.




1 kommentar:

  1. sv. Bra filmsmak! Hm, om jag tänker rätt så är det (500) days of summer (väldigt fin!) och Fight Club (världens bästa film!)

    =)

    SvaraRadera