onsdag, december 2

.

Muuh! Jag känner mig som en galning som är uppe före sju varenda dag på sistone!!
I helgen har jag spelat tv-spel och sett Krutov när jag inte kunde ta mig in till stan.
Det var faktiskt riktigt roligt, även fast jag kände att jag kanske hellre hade varit med mina kompisar, men man får göra det bästa av situationen, liksom.
Jag och mamma och pappa och deras kompisar dansade som aldrig förr till många klassiker. Pappa dansar fint xD som att han står och marscherar på stället ibland :) och mamma bjöd mig till och med på öl, hör och häpna!

Vi firade Katarina i söndags, men jag lyckades inte få ut några julklappsönskningar av Otto, pappa fyllde år i måndags och Julia hade rockskoleuppvisning på kvällen, så det känns som att jag har haft fullt upp de senaste dagarna.
Tydligen har det inte gått så bra att nå mig på min mobil, men just nu ska det då gå bra :)

Igår, idag, imorgon och på fredag kommer alla att utspela sig här i Kusmark. Mamma jobbar nämligen förmiddag, så jag är hundvakt nästan hela veckan.

Det är lite jobbigt dock, eftersom de är här och drar hit jordvärme och håller på, så det lever om jättemycket och Aramis blir så rädd att han inte vågar vara nere och när man ska in efter att ha varit ute med honom är det också lite knepigt. Stackars vovve.

Det är kallt som tusen pingviner på hög också! :( Och vattnet har de stängt av, så jag kan inte duscha...
Men jag får mycket tid att läsa lite manga på, eller spela gitarr eller så. När vovven sover :)

Jag saknar Jocke :(
Kram!

2 kommentarer:

  1. jävlar så kung att ja alltid är först på kommentarerna. Saknar dig också =)
    /Anonym som fan =)

    SvaraRadera
  2. Berätta först vad du önskar dig så kanske jag kan komma på nått att önska mig :)

    SvaraRadera