söndag, januari 4

Kortis

Igår natt skrev jag brev om mindervärdeskomplex. Idag har jag gått på stan och köpt rosa kalsonger till Jocke (för hans pengar, förvisso) och en scarf till mig själv (fortfarande för Jockes pengar, men han ska få tillbaks dem, jag lovar!).

Jag vill gärna att någon kommer hit och spelar Singstar med mig, eller vad som helst. Ändå så känns det som att jag aldrig har tid för något, men aldrig riktigt gör någonting heller.

Ikväll har jag i alla fall varit hos Gustav, ätit på Dallas och sett diverse film. Ätit Ben & Jerrys-glass har jag också gjort :) And as for now så kommer Jocke hit vilken sekund som helst, så jag ska bara mysa ner mig i täcket och vänta på honom ^^

Hörs, älsklingar!

2 kommentarer:

  1. hejsan. vi måste hitta på något någon dag. jag flyttar snart. om en månad ju.

    SvaraRadera
  2. Hejsan, jag har också en blogspotanvändare och kom till din förra blogg.
    Där har du en ljusare färg under inläggen men bakgrunden är en lite mörkare nyans.
    Jag skulle vilja ha vitt bakom inläggen men en annan färg på resten, skulle du kunna hjälpa mig med det?

    Svara gärna på min blogg så jag inte missar ditt svar!

    Tack på förhand MvH Johanna

    SvaraRadera