tisdag, december 31


Man kan väl lugnt säga att bloggen legat lite i stiltje när min webbläsare inte ens ger mig den som förslag när jag börjar skriva in "nath"...

Det är snart ett nytt år och jag ska spendera de sista timmarna av det på mitt kära jobb och helt ärligt så gör det mig ingenting. Jag har aldrig riktigt gillat nyår, men nästa gång jag firar det ska jag se till att det blir en fantastisk högtid.

Jag har många mål för nästa år och det huvudsakliga temat för mina mål är att spendera mindre pengar och leva hälsosammare. Vilket leder till att jag måste hitta något annat att göra av min tid än shopping och godsaker ;) Kanske blir det mer tid över till att träna, skriva och läsa? Det är min förhoppning i alla fall.

Och jag kan inte förstå att jag är klar med skolan. Jag har varit så stressad med saker som ska göras hemma till en viss dag att jag fortfarande drömmer att jag har glömt skriva skoluppgifter. Lättnaden när jag vaknar är enorm. Jag hoppas på att 2014 blir ett mindre stressigt år än 2013, och det tror jag att det kommer bli. Ingen skola och snart tillsvidareanställd = ingen oro över hur jag ska klara mig ekonomiskt om jag då inte shoppar upp alla mina pengar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar