söndag, mars 3

Tre stora D:n (Divergent & Doctor Who i 3D)

(Tror att den enda som är confirmed actor är huvudrollstjejen och jag är inte ens säker på att det är hon som är på bilden, såatteeh... inte the real deal misstänker jag ;D)


Kan de chilla lite med att göra filmer av every fucking bok jag har läst de senaste åren?

Jag vet inte, jag blir stressad. Tycker att om det är en bokserie där filmen är baserad på första boken (vilket det oftast är) så borde författaren åtminstone ha hunnit skriva klart bokserien innan man börjar göra film på böckerna. Tänk om det kommer detaljer som man hade velat hinta i första filmen som man inte kan göra för att man redan gjort innan man ens vet hur det slutar? Författaren kanske inte ens vet själv hur det slutar?

 Låt böckerna "andas" och ta lite plats innan ni gör film av det och får sälja ännu mer böcker.

Haha, jag vet egentligen inte varför jag tycker att det är jobbigt. Det är ju de filmerna jag peppar mest till. Utom superhjältefilmer och andra barndomsgrejer som jag tycker om som blir till film.

---------------------------------------


Sen ska tydligen 50th anniversery-avsnittet av Doctor Who vara i 3D. Inte för att det kommer påverka mig något, men jag kan inte låta bli att skratta lite i smyg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar