fredag, november 19

Jag har aldriiiig....

Ja, ni vet... Den här leken som vi alltid kör på alla fester och som alltid handlar om allas sexliv. Nu har jag pråtat..plåt..klå..KNÅPAT ihop några små jag har aldrig-frågor som jag tror aldrig skulle bli ställda på en fest. Och såklart så har jag gjort allt, vad är poängen med att fråga mig själv något som jag vet att jag inte har gjort? Hmm, utom om det är något som man kanske BORDE ha gjort? 


Jag har aldrig:
...råkat ta bort papperskorgen på dataskrivbordet när jag egentligen tänkt tömma den och sedan inte hittat åt den igen och varit utan papperskorg jättelänge och oroat mig över allt som samlats i den osynliga korgen - CHECK
...förolämpat min mormor - CHECK -Mormor, du ser ut som en häxa...
...spelat tv-spel så mycket att mina ögon känns som att de ska sprängas - CHECK
...varit besatt av något - CHECK (inte av typ demoner... äh, you get it)
...läst en bokserie mer än tio gånger - CHECK på flera stycken

Mne, nu orkar jag inte längre. Jocke stjäl mina kuddar... kksh

1 kommentar: