lördag, oktober 16

Nu du, Sarah, nu ska du få för 'dålig uppdatering' ;D

Jag har sällan med mig min digitalkamera, eftersom jag ofta glömmer den (och folk vill sällan vara med på bild, eftersom det är så obvious att det är det man är ute efter när man slänger upp en kamera. Vad göra? Jo - använda mobiltelefonens urusla kamera. Sen har jag hittat en app som heter Plastic Bullet som jag leker lite med bara för att göra mobilbilderna lite roligare.


Här var jag, Patric och Jocke på Dallas. Vi fick även skjuts hem <3

Jag har lite ångest när det gäller mat. Att välja vart man ska äta.
Jocke är väldigt sugen på att testa Kungsgrillen. Jag är inte det.
Varför inte? Jo, för att jag är lite rädd att lägga ut pengar på något jag inte tycker är gott.
Lite rädd att prova nytt? Mja, när det kostar pengar, så.
Fegis!

1 kommentar:

  1. Patric ser ut som en vampyr på den bilden... Jag tror inte att han var där för pizzan.

    SvaraRadera