fredag, oktober 15

När jag ändå är inne på AVPS

Jag tror att jag har sett A Very Potter Musical 5-6 gånger och A Very Potter Sequel 3 gånger. Jag vet inte hur många som jag har försökt få att se dessa underbara fan-gjorda musikaler, men jag har lyckats med 4 personer i alla fall. Alla de har uppskattat både AVPM och AVPS (som det förkortas till).
Ett plus är om man gillar Harry Potter från början ;) Men även Jocke, som inte ens har läst någon bok eller sett alla filmer tyckte att det var sjukt roligt att se dem. Dock tar det ett tag innan man kommer in i det. Plus att det är väldigt dåligt ljud på youtube :( Men om man ser med hörlurar eller med högtalare på ganska högt ljud så går det bra :D


Här har ni en länk om ni vill se första delen på youtube. (Höj ljudet/på med hörlurarna!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar