måndag, juli 5

Inatt har jag drömt om kortspel, sagan om ringen-prat, killar överallt, linnéa som lagade mat och så vidare.
Nu ligger jag i sängen och är sur. Inte över något speciellt egentligen. Blev bara tvärsur. Sånt är jobbigt.
Jocke spelar Pokémon och jag sitter på Facebook. Allt är som vanligt.

Ikväll ska vi på bio med Sarah och Patric och se Eclipse... igen, för min och Sarahs del. Men jag hade feber sist jag såg den, så jag kunde inte fokusera så bra på filmen :P Eller äta godis eller något. Då blir det ju ingen riktig bioupplevelse :P Men den var bra iaf :) Bättre än de andra två filmerna. Bara typ ett moment som var lite awkward xD Istället för tio.

1 kommentar:

  1. Hej Natalie! Håller med dig. Vad roligt att du hittat hit, du är så välkommen :) Kram, Victoria

    SvaraRadera