måndag, april 5

I'm back!

Inte för att jag tror att folk saknat mitt ickefrekventa bloggande medan jag varit i Hemavan, men mitt ego kan låtsas att ni nu blir superglada och hoppar upp och ner av glädje för att ni nu ser ett nytt inlägg av moi... hohoho..







Jag och Sarah har glidit med stil och trixat ner för slalombackarna och är numer kända som Hemavans "slalom-queens".
Notera att glida och trixa i mitt fall innebär "tagit mig ner för backarna utan att falla mer än typ två-tre gånger" (dessa gånger hände dessutom när jag STOD STILL... tur att jag är bra? ;O)

Nu kommer en liten beskrivning med bilder om vad som hände under en kortare period i backen:

Jag lyckades på något sätt falla när jag skulle spänna min pjäxa och när Sarah skulle hjälpa mig upp drog jag istället ner henne. Här ska hon ta på sig skidorna igen, medan jag har gett upp hoppet och ligger kvar på marken och roar mig med kameran istället. De andra åkande tittar mystiskt på mig.

Jag tittar mystiskt tillbaka.
Trots att jag drog med Sarah i fallet tycks hon ha förlåtit mig och vi sätter oss ner för att fika.
Efter ett tag bestämmer vi oss för att åka lite mer och åker uppåt med liften.
Men vad nu?
Åh nej! Liften har stannat! (ytterst smickrande bild...)
Men efter ett tag fortsätter den och vi blir såhär glada!

Hah!

3 kommentarer:

  1. hahahaha rofl xD jag skrattar asmykt känner mig dum, men liftenbilderna e bara så kul! å fula...(på mig alltså) du e fiiin! HAHA tack för en jättemysig helg :) nu laddar vi för uppcon ;)hehe

    SvaraRadera
  2. Haha, du! Jag tror att vi båda kan gå med på att jag är fulast på liften-bilderna xD

    Jocke sa igår att du lätt var snyggast klädd och det håller jag med om till fullo xD åh, jag är så snygg ibland ;)

    Jaa :D pepp pepp!

    SvaraRadera
  3. haha vaddå din "gömma-flintis-outfit" ägde ju min med hästlängder x) så de så! och nej jag går inte med på de x) såg du inte mitt ansikte haha lol

    PEPP!!!:D:D:D

    SvaraRadera