tisdag, april 27

Det luktar korv och pommes i hela lägenheten, magen kurrar, hyran har precis blivit betald, uTorrent har fastnat på 98.2% ett tag nu och jag sitter och hoppas på att den snart ska bli 98.3, så att jag ser att det går framåt.
Jag har sett 31 avsnitt av One Piece igår och idag och nu börjar jag må bättre, så snart blir det att tokplugga när anatomi/fysiologiboken kommer med posten (förhoppningsvis imorgon). Har hört att det är en ruggigt svår kurs. Kommer säkert att faila duggan och tentan. Peppar peppar.

Detta har hänt idag:
- Vaknade alldeles för sent
- Sett One Piece
- Fått mat av Jockes mormor
- Ska äta nu

Händelserikt, va?

1 kommentar:

  1. lät roligare än för mig iaf xD
    *vaknade sju sa till rox att jag var kissnödig, men vände mig om å somna, vaknade sent...
    *gick på en föreläsning
    *rewatchat klart samurai champloo
    *tvättat
    nada más xD

    SvaraRadera