måndag, februari 2

And when I press the keys it all gets reversed...

Inatt ligger jag vaken igen. Jocke ligger som vanligt brevid mig och har sovit i tre timmar. Pain. Imorgon, som egentligen är idag, ska jag upp klockan åtta och sedan infinna mig på Aqua Spa klockan halv elva, vilket är jobbigt tidigt för min del. Men det ska bli skönt med massage. Min kropp är helt slut och alldeles knakig just nu.

Jag är med i en grupp som heter Monthly mixtape på http://lastfm.com/.
Som gruppnamnet indikerar så gör man blandband varje månad som man sedan ger till en person. Varje månad har olika teman.

Denna månads tema är Inheritance mixtape.
Ena halvan av blandbandet innefattar låtar som du älskar för att dina föräldrar spelat dem under din barndom. Den andra halvan är de låtar du vill föra vidare till dina barn.

Anledningen till att jag skriver det här är att jag tänkte att om någon utav er känner för det så skulle jag gärna veta hur era blandband med detta tema skulle se ut, så lämna gärna en kommentar där du skriver det!

1 kommentar:

  1. Roligt! Roligt! Roligt! Mitt bland band skulle se ut så här,
    Sida 1:
    1. Heart of gold - Neil Young
    2. Vår - Vivaldi
    3. Semester - Bo Kaspers Orkester
    4. Fox on the run - Manfred Mann
    5. Jag är en liten mört (http://www.hollingworth.se/swe/tracks/55.mp3) - James Hollingworth (men om någon frågar kommer jag blåneka)

    Sida 2:
    1. The night they drove old Dixie down - Joan Baez
    2. Changing of the guards - Bob Dylan
    3. Good Times - Rolling Stones
    4. People have the power - Patti Smith
    5. These Days - Nico

    Nu får du offentliggöra ditt blandband!

    SvaraRadera