söndag, februari 17

Vår, fast kanske inte

Det är sol ute, jag lyssnar på Lars Winnerbäck (jag vet att typ alla som läser min blogg är anti Lars, men han ÄR så bra! Även om jag nu varit less på honom ett tag, men nu känner jag att Lars och vårkänslor är så bra ihop) och jag trivs så bra med livet just nu, trots all stress runt omkring.

Det enda jag saknar är någon att dela allting med. Jag saknar de små sakerna.
Att kunna luta sig mot någon utan att folk börjar prata, att vara i Hemavan och efter all slalom och skoter bara ta en promenad och bara vara så glad som det går, att sova med någon, att ha någon att kunna prata om allt med... Ja, ni vet.

Hah, jag tänkte skriva värsta långa blogginlägget nu, men jag kommer ju inte på någonting att skriva. Återkommer om jag får mer inspiration ;)

2 kommentarer:

  1. Lasse - Varning för ras
    Det är jätte vårigt!!!!

    SvaraRadera
  2. Varning för ras är hur mycket vår som helst! :D

    SvaraRadera