torsdag, februari 21

173

does he lay awake listening to your breath?
worried you smoke to many cigarettes
is he coughing now on a bathroom floor?

Undrar hur mycket av sig själv man egentligen vågar hänga ut på sin blogg? Jag har ändå lämnat ut rätt mycket, men i halvkryptiska meddelanden...
Idag är i alla fall inte en bra dag. Jag känner för att dra täcket över huvudet och bara ligga där tills någon kommer och bryr sig om mig. För det är så det känns just nu. Att jag bryr mig om andra, men ingen bryr sig om mig. Men jag har väl iofs. inte krävt att andra ska göra det heller.

Jag orkar egentligen inte fara till skolan imorgon, men jag tror att min engelskagrupp skulle döda mig om jag var borta imorgon. Då skulle vi ha skjutit upp vår engelskapjäs tre gånger. Även fast det inte är säkert att vi ska spela upp den imorgon.

Känner ni att ni inte gör någonting vettigt med era liv? Ni går i skola, fast ni vet inte varför, för ni vet ändå inte vad ni ska göra sen. När ni kommer hem så gör ni antingen läxa, eller sitter vid datorn och klickar runt på värdelösa sidor där det egentligen inte händer någonting (utom när det finns guldkorn på en del bloggar) eller så tar ni valfritt instrument och plinkar lite på det och önskar att ni vore bättre, men gör ingenting utav era drömmar? Jag hoppas att det bara är jag som känner mig helt meningslös och att ni andra gör vettiga saker, eller saker som åtminstone får er att må bra.

'cause I swear I'd burn this city down to show you the light

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar