söndag, juli 21

True Blood?



True Blood... Ska man orka se den här säsongen eller inte?
Sista avsnittet på förra, eller ja, förra säsongen överhuvudtaget får mig att känna mig tveksam.
Första avsnittet på den nya säsongen: Jaaa, kanske kan bli bra. Eller?

Vaknade 02.30 inatt, så jag har varit vaken ett tag nu. Söndagar är jobbiga dagar när man vill på stan.
Har varit sugen på kaffe i en evighet, men inget har öppet
och kaffet jag gör här hemma smakar fortfarande metall.

Började se Pretty Little Liars igår och har sett tre avsnitt so far.
Oooh, och jag såg klart första säsongen av Dexter i förrgår!
Och så ska jag börja på Skins och Supernatural snart,
så nu har jag lite "nytt" i väntan på att de serier jag följer ska börja om.

Yay, nu är klockan tolv! Äntligen ner på stan i jakt på kaffe och lampor.
May the force be with me.

Puss!


1 kommentar: