onsdag, mars 21

Stuff


Blev less på att Jocke inte hade några tavlor i sin lägenhet så jag tog mig friheten att skaffa honom en. Vet inte riktigt varför det blev en hjort, jag tycker om hjortar bara. Jocke lär nog byta ut motivet snart xD


Jag har jobbat mycket och sett slutspelet med Mattias hos mamma och pappa. Ikväll köpte vi matchen och såg den hos Jocke, vilket var riktigt trevligt :)


Pappa och Bud Holloway - min lilla crush. Fast det är en hemlis.


Känner mig helt matt i kroppen. Vi har tapetserat om i lägenheten nu (hallen och sovrummet) och trots att det var ett tag sedan så har jag ändå inte städat tillbaka allt, utan det mesta står kvar i vardagsrummet. Detta måste tas tag i senast på torsdag. MEN JAG VILL INTEEEEE.

Helst vill jag bara ligga i sängen, smaska på en Piggelin och se Shippuuden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar