lördag, augusti 11

Mina fingrar blöder nästan (okej, bara nästan), för jag har kommit på att det är rätt kul att spela gitarr, så nu försöker jag komma ihåg några låtar som Albin försökte lära mig sist jag var hos honom. Det går ändå rätt okej ^^
Tvungen att vara hemma idag, för att mamma och pappa är på någon firmafest, så jag ska ta hand om min lillasyster (14, som knappast behövs passas). Det fungerar ändå för mig. Lite tid till att varva ner, och dessutom har hon lovat att hon ska göra efterrätt och laga mat åt mig, så jag behöver inte bry mig om så mycket alls. Skönt.
Igår var jag hos Mikael i Renbergsvattnet och det var riktigt härligt! Synd bara att alla mina bilder blev så suddiga :/
Efter en väldigt hektisk vecka, så känns det skönt att kunna slappna av lite nu på lördagen och söndagen. Sedan har jag nog något att göra ända fram till skolan börjar, verkar det som.
Skolan ja... Det är faktiskt första sommaren någonsin som jag inte längtat tillbaks till skolan. Det känns som att det här lovet hade behövt vara lite längre för att jag ska bli utvilad till nästa termin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar